Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Η Λεωνή ευχαριστεί τη Σπείρα!


From: σπείρα περιοδικό [mailto:speira.mag@gmail.com]
Sent: Friday, November 22, 2013 5:19 PM
To: Eleni Svoronou
Subject: πρόταση για συνέντευξη -από το ανεξάρτητο μαθητικό περιοδικό σπείρα

Κυρία Σβορώνου γεια σας.
Είμαι μαθήτρια γυμνασίου και αυτό το διάστημα καταπιάστηκα με ένα από τα βιβλία σας με αφορμή το μήνα εφηβείας των εκδόσεων Πατάκη.
Θα ήθελα λοιπόν, αρχικά να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια για το μικρού μεγέθους μυθιστόρημα σας ''Στον αστερισμό των διδύμων''. Απευθυνόμενο σε παιδιά της ηλικίας μου, θεώρησα πως παρουσιάζει την κατάσταση όπως έχει. Θίγει τις σχέσεις των εφήβων με το διαδίκτυο με κατανοητό τρόπο και χρησιμοποιώντας απλό και λιτό λεξιλόγιο, που χρησιμοποιούμε κι εμείς στην καθημερινή μας ζωή.
Μου άφησε όμορφες εντυπώσεις και η αλήθεια είναι πως ενθουσιάστηκα και θέλησα να μάθω περισσότερα πράγματα για εσάς και τη δουλειά σας. 

Το μείλ σας μας το έδωσαν από τις εκδόσεις Πατάκη. Η συνέντευξη και το κειμενάκι είναι για να δημοσιευτούν στην σπείρα, ένα ανεξάρτητο μαθητικό περιοδικό της Θεσσαλονίκης. Μπορείτε να πάρετε μια ιδέα για τη δουλεία μας στο blog μας και στη σελίδα μας στο facebook. Στα πλαίσια τώρα του μήνα εφηβείας των εκδόσεων συμμετέχουμε κι εμείς παίρνοντας το λόγο διαδικτυακά και γράφοντας σχετικά με τα βιβλία και τους νέους.

Θα ήταν χαρά μου λοιπόν -δικιά μου και της σπείρας- αν απαντούσατε σε κάποιες ερωτήσεις για το βιβλίο σας. Σας στέλνω μαζί και το αρχείο με ερωτήσεις, σε περίπτωση που θέλετε να απαντήστε κατευθείαν.

Εν τέλει, θα ήθελα να σας ενθαρρύνω να γράψετε και άλλα παρόμοια μυθιστορήματα τα οποία θα διαβάσω με μεγάλη ευχαρίστηση.

Ευχαριστούμε πολύ και περιμένουμε ανυπόμονα.
για την σπείρα,
Αναστασία Τολμαΐδου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου