Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

"Ένα κομμάτι του εαυτού του"

"Η δημιουργία ενός τραγουδιού είναι δύσκολη από μόνη της, ειδικά όταν ασχολείσαι για πρώτη φορά με το αντικείμενο χωρίς να έχεις κάνει ειδικές σπουδές, χωρίς να διαβάζεις πολλά βιβλία, χωρίς να το έχεις απαραίτητα στο αίμα σου. Αυτό κι αν είναι δύσκολο, είναι μια πολύ μεγάλη πρόκληση και μια καλή ευκαιρία να τεστάρεις τις δυνατότητές σου.

Έτσι ήταν ακριβώς το πρώτο μου τραγούδι.Είχα ένα τεράστιο απόθεμα συναισθημάτων που δεν μπορούσα να τα ελέγξω, δεν μπορούσα να τα τιθασέψω. Ένιωθα απογοητευμένος από τη ζωή...Αυτό αποτύπωσα στην πρώτη μου στιχογραφία τραγουδιού. Θα σας πω μερικούς στίχους από αυτό το τραγούδι για να καταλάβετε πώς ακριβώς ένιωθα εκείνη τη στιγμή που το έγραφα. Σας δίνω ένα κομμάτι του εαυτού μου:

Αυτό είναι ένας αποχαιρετισμός,
ένα μειδίαμα για τις αγάπες που χάθηκαν
στη μολυβένια πανσέληνο.
Για τους έρωτες που θάφτηκαν κάτω από τη γη
στη σκια του καλοκαιριού.
Ένας αποχαιρετισμός για τις βαθιές
αγάπες της ζωής.
Είμαι ηττημένος,
είμαι ηττημένος της ζωής,
στις βαθιές αγάπες,
στα μεγάλα πάθη.
Απέτυχα!!!
Είμαι ηττημένος.

Βλέπετε, μόλις είχα χωρίσει από μια μακροχρόνια σχέση με μια κοπέλα. Αυτά ένιωθα, αυτά έγραψα.
Αυτός είμαι. Αυτός είναι ο ψυχολογικός μου κόσμος."

Μαθητής του 2ου Γενικού Λυκείου Χανίων


(Από το εργαστήριο δημιουργικής γραφής με εφήβους που οργανώσαμε στο Μουσείο Σχολικής Ζωής, στα Χανιά. Διευθύντρια του Μουσείου είναι η εκπαιδευτικός Μαρία Δρακάκη).

2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα!!! μου άρεσε πολύ το blog και αποφάσισα να γίνω και εγώ αναγνώστης. Σε προσκαλώ στο blog μου.Θα χαρώ να γίνεις αναγνώστης μου. Γεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ.
    Πολυ ωραίες δραστηριότητες και παιχνίδια στο blog του Potpouri...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή